100% subjektivní filmové recenze
Titulní stránka | Seznam filmů | Filmové serie | Odkazy | Ankety | TOP 15 | RSS

Filmové recenze

Menu

Filmové serie

Bestie Karla

Bestie Karla Laura Preponová a Misha Collins v rolích psychopatických sériových vrahů v dramatu podle skutečné události.

Bestie Karla Loni v létě byla po dvanácti letech vězení propuštěna sériová vražedkyně, dcera českého emigranta, Karla Homolka, jež v 90. letech v Kanadě společně se svým manželem Paulem Bernardem brutálně zavraždila několik mladých dívek. Pozůstalí zuřili. A jejich vztek zesílil ještě více, když se dozvěděli o chystaném filmovém zpracování tohoto případu.

Bestie Karla Karla Homolka a Paul Bernardo prosluli v Kanadě jako nejbrutálnější zabijáci moderní historie. Film se ale zaměřuje spíše na vztah mladých manželů – dominantního Paula a submisivní Karly, jež se před ním plazí po kolenou a plní každé jeho přání, jen aby se mu zavděčila. A co na tom, že kvůli němu chladnokrevně zabije svou vlastní sestru?

Bestie Karla Na nic děsivě krvavého se netěšte. Film neukáže v podstatě vůbec nic, ačkoli distributoři lákali diváky právě na chladnokrevnost a brutalitu. Navíc ukazuje Karlu spíše jako chudinku, které by měli lidé litovat. Jako nástroj v Paulových rukou, ačkoliv právě ona byla možná ještě nebezpečnější než její manžel sám. Stála vždy v pozadí a tiše sledovala jeho jednání. Bestie, která nikdy nelitovala svých činů a nikdy se za ně neomluvila.

Bestie Karla Na celý případ nazíráme bohužel jen z jedné strany. Sledujeme jednání Karly a Paula, jejich vztah od samotného počátku, od prvotního seznámení. Jako diváci se účastníme jejich zvrhlých a morbidních sexuálních hrátek, vnímáme jejich lásku a nenávist. Vidíme modřiny a šrámy v obličeji Karly poté, co ji její milující muž opět zmlátil, ale nikdo nám neukáže názor druhé strany. Jedině až v závěrečných titulcích se objevuje strohé vyjádření psychologa, který posuzoval psychický stav Karly kvůli podmínečnému propuštění. To bylo samozřejmě zamítnuto. Škoda nevyužitého potenciálu. Na toto téma mohl vzniknout jistě zajímavější film.

O filmu:

Karla
Režie: Joel Bender